logo تعمیرگاه ضبط خودرو ضبط ایران
مرداد ۲۹, ۱۴۰۲
تعداد بازدید : 0
تعمیر ضبط ماشین در مرکز ضبط ایران انجام می شود.

سیستم صوتی خودرو

ضبط ماشین مغز سیستم صوتی خودرو هستند. ضبط های قدیمی فقط امواج رادیویی AM رو دریافت می‌کردند بعد‌ها این امواج رادیویی به FM تبدیل شدند. بعد از امواج رادیویی نوبت به کاست‌ها رسید و بعد‌ها CD‌ها جایگزین شدند. اما امروزه با پیشرفت در زمینه الکترونیکی انواع استریو‌ها با امکانات مختلف وارد دنیای کار آدیو شدند. سیستم های صوتی در مدل های متفاوت هستند. اگر می خواهید یک سیستم صوتی خوب را تهیه کنید که از صدای خوبی برخوردار باشد. باید حتما دستگاه پخش حرفه ای که متناسب سیستم صوتی خودرو شما می باشد را انتخاب کنید. همچنین زمانی که دستگاه پخش خودرو شما نیاز به تعمیر داشت باید از یک تکنسین با تجربه در این زمینه کمک بگیرید تا تمامی ایرادات ضبط ماشین رفع گردد. برای تعمیر ضبط خودرو خود می توانید به مرکز ضبط ایران مراجعه کنید.

مرکز ضبط ایران در غرب تهران با داشتن تکنسین های با تجربه در کمترین زمان ممکن با قیمت مناسب به رفع ایرادات ضبط خودرو شما مشتریان گرامی می پردازد. ضمانت تعمیر ضبط ماشین اولویت کار تیم فنی ضبط ایران می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۹۱۲۰۰۴۶۵۲۲ در ارتباط باشید.

انواع دستگاه پخش خودرو

در ادامه مطلب با انواع دستگاه پخش ماشین آشنا می شویم:

  1. دستگاه پخش تک دین
  2. دستگاه پخش دو دین
  3. مولتی مدیا

دستگاه پخش تک دین: عموماً قابلیت پخش فایل‌های مختلف را ندارند؛ یعنی قابلیت پخش فایل‌های ویدیویی و یا تصویری را ندارند.

دستگاه پخش دو دین: اندازه دستگاه پخش دو دین دو برابر تک دین‌ها هستند. معمولا از دکمه‌های کمتر استفاده شده و دارای صفحه لمسی می‌باشد. همچنین قابلیت پخش فایل‌های ویدیو‌یی یا تصویری رو دارند.

مولتی مدیا: مانیتور‌های اندرویدی یا همان مولتی مدیا دستگاهی شبیه به یک تبلت هستند. به صورت فابریک بر روی تمامی خودرو‌ها قابل نصب می‌باشند و از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کنند. مانیتور‌های اندرویدی معمولاً در سایز‌های ۷، ۹ و ۱۱ اینچ هستند. همچنین قابلیت نصب تمامی برنامه‌های اندروید را به ما می‌دهند. در واقع می‌توانیم برنامه‌هایی مثل ویز، بلد و نشان که برای مسیریابی می‌باشند را استفاده کنیم.

بهترین ضبط ماشین کدام است؟

بهترین ضبط ماشین موجود در بازار در قالب برندهای بسیار متنوع نمایش داده می شوند که انتخاب یک برند خاص را به موضوعی نسبتاً دشوار و حساس تبدیل می کند. اما به منظور ساده سازی هر چه بیشتر فرآیند انتخاب محصول، برندهای فعال در این زمینه را می توان به دو دسته حرفه ای و غیرحرفه ای تقسیم کرد.

بهترین ضبط ماشین حرفه ای عبارت اند از: پایونیر ، سونی ، کنوود و جی وی سی و برند های عمومی عبارت اند از: مارشال، مکسیدر، سناتور و… که جز ضبط های ارزان قیمت محسوب می شوند.

حالا از تمامی این برندها کدام برند جزو پرفروش ترین ها محسوب می شوند؟

برخی از این مارک ها شامل موارد زیر است: پایونیر (Pioneer)؛ سونی (Sony)؛ جی وی سی (JVC)؛ اینفینیتی (Infinity) و کنوود (Kenwood). در هر صورت حتما قبل از خرید بهترین ضبط ماشین نیازهای خود را مشخص کنید و ویژگی ها و امکانات ضبط ماشینی که با سیستم خودرو شما سازگار هستند را بررسی کنید. در ادامه معرفی کوتاهی در رابطه با برندهای ضبط داریم:

برند پایونیر (Pioneer):

مارک پایونیر یک برند شناخت شده بین خودرو سواران است که کیفیت صدای عالی و فرمت های صوتی مختلف را برای پخش موسیقی ارائه می دهد.

برند سونی (Sony):

در مارک سونی ویژگی های زیادی از اتصال بلوتوث یا NFC گرفته تا Apple Carplay تا Android Auto وجود دارد. برخی از بهترین ضبط ماشین سونی دارای صفحه نمایش لمسی هستند.

برند جی وی سی (JVC):

محصولات این شرکت دارای عرض وسیع و فوکوس بر روی یک صفحه نمایش بزرگ با اندازه بزرگ است که می توانید آن را به Apple Carplay یا Android Auto متصل کنید.

برند کنوود (Kenwood):

سیستم صوتی این برند نتایج باکیفیتی ارائه می دهد. نصب و پیکربندی آن بسیار آسان است و از فناوری صفحه نمایش لمسی برخوردار است.

رایج ترین ایرادات ضبط ماشین

ضبط های ماشین از هر نوع برندی چه از نوع با کیفیت و چه از نوع کیفیت متوسط در طول مدت زمان استفاده دچار مشکلات می شوند که این خرابی ها به دلایل متعددی به وجود می آیند. ما در ادامه این مطلب عمده ترین این مشکلات را معرفی می کنیم و به معرفی تعمیر ضبط در مرکز ضبط ایران می پردازیم:

  • ضبط ماشین روشن مي شود اما صفحه نمايش آن خاموش است
  • از کار افتادن تاچ ضبط خودرو
  • روشن نشدن دستگاه پخش ماشین
  • ضبط خودرو کارت حافظه را نمي شناسد
  • خاموش شدن ناگهاني ضبط ماشین
  • ضبط ماشین CD يا DVD را نمي خواند
  • دکمه هاي ضبط خودرو کار نمي کنند
  • از کار افتادن راديوي دستگاه پخش
  • ضبط خودرو صداي خروجي را ارائه نمي دهد
  • اختلال در کارکرد برنامه و سيستم عامل ضبط ماشین

چه ضبط هایی در مرکز ضبط ایران تعمیر می شوند؟

تعمیر ضبط نیازمند تخصص و شناخت دقیق ساختار دستگاه پخش می باشد. مرکز ضبط ایران با داشتن تکنسین های مجرب و حرفه ای که شناخت بسیار دقیق با ساختار ضبط ماشین دارند بهترین مرکز تعمیر ضبط ماشین در تهران محسوب می شود. تعمیرات ضبط خودرو شما با هر نوع اشکالی توسط تیم فنی ما در نهایت یک روز و در حضور شما به صورت تخصصی انجام می شود. فقط کافیست با شماره ۰۹۱۲۰۰۴۶۵۲۲ تماس بگیرید تا ضبط ماشین شما بررسی و تعمیر گردد.

لینک کوتاه: https://zabtiran.com/2441
دیدگاه ها

  1. Minnie گفت:

    fantastic points altogether, you simply gained a brand new reader.
    What would you suggest about your put up that you just made a few
    days in the past? Any positive?

    Here is my blog post – how to get more followers on instagram
    (wwd.com)