logo تعمیرگاه ضبط خودرو ضبط ایران
تیر ۳۱, ۱۴۰۲
تعداد بازدید : 0
تعمیر آمپلی فایر 09120046522 در غرب تهران ضبط ایران با کیفیت با هر نوع ایراد و اشکالی در پخش و تفکیک صدا ,قطع شدن آمپلی فایر و.. در ضبط ایران با نهایت دقت و بررسی کارشناسانه متخصصان ضبط ایران در زمان کوتاه یکروزه انجام می گیرد.

تعمیرات آمپلی فایر:

در ابتدا با آمپلی فایر آشنا می شویم و در ادامه به تعمیرات آمپلی فایر می پردازیم:

آمپلی فایر یک دستگاه تقویت کننده صدا است. در صورت متصل کردن بلندگوها به آمپلی فایر صدا از طریق آن تقویت می‌شود. و وظیفه آن بالا بردن کیفیت صدا است. در نتیجه صدایی بدون نویز و بدون قطع و وصل شدن از طریق بلندگوها پخش می‌شود.

آمپلی فایرها به دو صورت آنالوگ و دیجیتال تقسیم می شوند. مدل آنالوگ آمپلی فایرها ترکیبی از دو کلاس A و کلاس B می باشند. مدل دیجیتال آمپلی فایرها صدا را دریافت می کند. و آن را تقویت کرده با تفکیک و وضوح بیشتری ارائه می دهد. آمپلی فایر دیجیتال به صورت فابریک روی ضبط خودروهایی چون سانتافه ، توسان ، هیوندا نصب می باشد. آمپلی فایرهای آنالوگ ابعاد بزرگتری دارند ولی آمپلی فایرهای دیجیتال که ابعاد بسیار کوچکی دارند، مصرف برق آنها نسبت به آمپلی فایرهای آنالوگ کمتر است.

همچنین آمپلی فایرها به دو صورت دو کانال ، چهار کانال طراحی و ساخته شده اند. تقویت کننده های چهار کانال بهترین دستگاه برای گسترش سیستم صوتی خودرو هستند. همچنین دارای چهار خروجی جداگانه قدرت هستند که می توان برای تأمین دو جفت بلندگوی تمام برد استفاده کرد. در حالی که یک آمپلی فایر دو کانال می تواند با بلندگوهای کمتری همراه شود.

خرابی و ایرادات آمپلی فایر:

دلایل مختلفی باعث از کار افتادن آمپلی فایر خواهد شد. مرکز ضبط ایران به صورت کاملا تخصصی به تعمیر آمپلی فایر شما مشتری گرامی در اسرع وقت در غرب تهران به شماره تماس ۰۹۱۲۰۰۴۶۵۲۲ می پردازد. در ادامه این نوشته با دلایل مختلف خرابی آمپلی فایر آشنا می شویم:

۱- ایراد در خروجی صدا

۲- پروتکت شدن آمپلی فایر

۳- خاموش شدن آمپلی فایر

۴- ضعیف شدن صدا

۵- وجود نویز در صدا

۶- ایراد در برد آمپلی فایر

۷- صدا دچار بهم ریختگی شود

علت پروتکت شدن آمپلی فایر:

اگر آمپلی فایر دارای چراغ protect باشد و چراغ آن روشن شده است، احتمال دارد که یکی از بلندگو ها، ساب ووفر، کابل ها و یا قطعه دیگری به درستی کار نمی کند. در واقع طراحی آمپلی فایرها به گونه است که هر گونه ایراد فنی در هر قسمت از سیستم صوتی وجود داشته باشد برای جلوگیری از خرابی قطعات داخلی، آمپلی فایر وارد حالت پروتکت می شود.

ایراد در برد آمپلی فایر:

برد آمپلی فایر دارای قطعات SMD, DIP است و تعمیر برد آمپلی فایر بسیار تخصصی است. تیم ضبط ایران به صورت کاملا تخصصی و در کوتاه ترین زمان ممکن به تعمیر برد آمپلی فایر می پردازد. جهت کسب اطلاعات بیشتر کافیست با شماره ی تماس ۰۹۱۲۰۰۴۶۵۲۲ از طریق تماس تلفنی و واتساپ در ارتباط باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه: https://zabtiran.com/2428